I miss you

Tråkigt att jag inte hinner med bloggen asså. Men det känns faktiskt som om jag har fullt upp! Och att sitta vid datorn gör mig så sjukt seg.

I måndags var jag jätteseg efter Göteborgsresan så jag tog det väldigt lugnt, packade upp resväskan och läste i stortsett hela dagen. På kvällen tog jag iaf tag i mig själv och tränade och efter det så tog Moa jag och Mickis bussen till stan för att besöka några pojkar.
Runt 11 hade vi duschat och fixat till oss och var färdiga att bege oss bort mot Skyttegatan där Liffner, Anton och Albin höll hus. Hade en jättetrevlig kväll där och vi fick även sova över :)
När vi vaknade drog Albin till Öland, Mickis skulle jobba och Anton skulle ut på sjön eller nått så Moa och jag stannade kvar hos Liffa och hjälpte honom städa och så.
Mickis hade lunch vid 12 så då möttes vi nere på Morella och käkade lunch ihop. Sen var det bara att vänta på att få komma hem till Stenserum igen.
På kvällen var vi i Överum och kollade på plogcupen. Det gick skit dåligt, Boif förlorade mot Överum och får spela om tredjepris på Lördag. Men det var ändå kul att se på lite fotboll igen :) På kvällen sov Mickis och Moa över hos mej.

Idag vaknade vi av att mamma hade dukat fram frukost till oss så vi käkade lite och tog sen mopparna fram till Odensvi. Vi badade, käkade jordgubbar och sen bad vi pojkarna att spela fotboll med oss. Så nu är jag helt slut i hela kroppen! Funderar på att läsa lite i "Aldrig Fucka Upp", har snart läst ut den, den är bra! En kopp kaffe skulle sitta fint också!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0