Häst eller åsna?

Förut var jag med mamma och övningskörde lite. Efter ett tag dök min moster upp och frågade om jag ville hänga med till Heda för att flytta ett par hästar till Norrsvedeb och passa Tindra och eftersom jag inte hade något för mig så följde jag med. Precis när vi kommer fram till stallet så ringer Johanna och berätta att vi inte kan plocka in Echidna (Paulins häst) i hästtransporten för att den är full. Lite konstigt med tanke på att Amor (den andra hästen) inte själv kan ta upp två platser? Då visar det sig att Johanna har fått med sig en åsna på köpet. Tydligen så blir Amor totalt galen utan sin åsnekompis, som för övrigt heter Jupiter. Så vi fick lämna både Amor, 'Kiddy' och Jupiter i Heda och åka hem tomhänta xd Hur som helst så fick jag vara lite barnvakt åt 'Tintin' och det måste ha varit en av jordens goaste ungar! Hon följde mig som en liten svans och visade mig fina stenar och pratade på om allt. Urgullig! :)
Får väl se om dom lyckas få upp både Amor och Kiddy till Norrsveden imorgon, utan Jupiter, kunde vara kul att se ;D

NU ska jag återgå till fotbollen. Heja SPANIEN!!


Tindra :)


Åsnan Jupiter


Jupiter och Amor


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0