"Cha Cha Bloggen"

Jag funderar på att ta upp bloggen igen. Det händer faktiskt rätt mke kul som jag vill dela med mig av och självklart vill jag visa alla bilder jag fotar. Dock så har min design gått och gömt sig så bloggen ser lite halvdöd ut. Måste ta och fixa det tror jag haha.

Iaf så har jag skrivit klar en engelska uppsats som jag är nån vecka sen med idag. Äntligen är den avklarad! Måste bara skryta lite och berätta att jag fick MVG i svenska A också(a) Jag är riktigt stolt över mig själv just nu!

Nu ska jag ta och vila ögonon lite. Fest i fredags (bäästa!!) + tjejkväll igår = ingen sömn haha.

pusshej

Postat av: Johanna

svar : Det betyder massa det du säger. tack så hemsk mycket. Din blogg är härlig den , önskade man fick se mer foton. du är duktig på sånt ser jag:) peace and love Johanna

2010-02-05 @ 13:59:17
URL: http://landiis.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0