Samma gamla visa

Lite cathup på vad som hänt i veckan :) 

måndags var första ordentliga dagen i skolan på ca 6 veckor. Vi fick börja skriva på APU rapporten och det var i stort sett allt vi gjorde.
På kvällen bjöd jag och Moa lite folk till lägenheten. Anton, Adde, Makki, Rasta och Elin käka med oss. Vi bjöd på klyftpotatis och kyckling med kladdkaka till efterrätt, supergott! Lite senare dök även Henke, MakkiW och Anton upp. Vi chillade mest och Henke stod för pratet som vanligt :)

tisdagen skrev vi på APU rapporten hela jävla dagen, dösegt..
Efter skolan gick jag ner på stan för att möta Moa och Erika. Jag kom inte in i lägenheten för jag hade glömt nyckeln.. Men de var trevligt, vi käka på Morella och handlade lite småplock :)
På kvällen drog jag med Elin till Anteman där Anna, Adde, Ederlöv och Makki var. Sedan kom Rasta, Fille, Igge och Tobbe också. Fullt hus som vanligt :) Men de är alltid kul att träffa lite fölk!
När vi kom hem skrev jag klart min APU-rapport sen sängen!

onsdagen var det avslutning i skolan. Först "mingel" på morgonen och så uppvisning i aulan. Slutade runt 10 men jag stannade kvar me Becca, Denise och Mickis och sen träffade vi Petrasnygg också :*
Åkte inte hem till Stenserum fören vid typ 5-6 för lillebror skulle köpa ny mobil och lite annat.
När jag kom hem njöt jag bara av lugnet. Camade med Mickis typ halva kvällen. Hon är rätt awsome alltså♥

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon till 10. Sen innan 11 så åkte vi ner för att hämta Anton som gjorde nått med bandypojkarna. Vi handlade lite mat också, fy fan vilken kö det var.. Sen har jag varit hos morfar och fikat och nu ska jag städa och slå in julklappar :)

IMORGON ÄR DET JULAFTON!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0