It's for you

Kvällen igår var grym!
Mickis följde mej hem efter skolan så vi lagade vår favoritmat "veg-grytan". Supergott! Sen fixade vi oss och begav oss senare till Viborgsgatan där Kajsa hade inflyttningsfest. Träffade både nya och gamla ansikten så det var riktigt trevligt :) Blev lite strul för vissa men så blir det ju alltid.
Vi gick hem redan runt 12 nångång och de känns idag att det var smart gjort. Är lite seg men inte alls så trött som jag brukar vara dagen efter :p
Idag gäller det att ladda om för ikväll ska jag på Palle! Har inte varit där sen i maj så de ska faktikst bli kul :) Ska även hem till Frida innan, hon är allt bra fin den flickan♥
Nu ska jag dricka mjölk och äta pepparkakor och titta på lite alpint!
See ya


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0