pusssss

Sitter med Moa i mitt rum vid varsin dator och bara chillar :) Eller nu håller vi på och lackar ut fullständigt på Mikaela som inte svarar i telefonen. Det är VIKTIGT!
Det blev ingen fotboll idag, den var inställd men det fick vi inte reda på fören vi kom till Ankarsrum. Lite lagom kul sådär.. Äckliga regn!! Istället fick jag med mej Moa hem på en liten minifilmkväll. Vi såg "The Last Song" som alla pratar om. Den var supergrym precis som alla sagt att den ska vara!

Äntligen fått tag i Mickan, nu ska jag och Moa dampa av oss,

pussss


Postat av: Jennifer

Var du som jag, bölade genom halva filmen? ;D

2010-08-08 @ 22:47:32
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0