fäzt

Idag har varit den segaste dagen på länge! Har varit och är väldigt trött och så lite bakis på de. Usch och fy. Men det var det fan värt för gårdagen var SUPER! Den spenderades hos Susanna med ca 30pers. Kände inte ens hälften men jag hade kul ändå och lärde känna lite nya människor, det är alltid kul :) Självklart strulade det till sig för både mej och många andra men det mesta har nog löst sig nu iaf. Somnade efter 7 nångång och fick sova ett par timmar och sen åkte Moa och jag hem. Så fort jag kom hem la jag mig och sov ett par timmar till men ändå är jag helt slut nu!

Måste bara säga att Lina är nog den stakaste personen jag känner. Att du orkar le och vara glad trots allt du går/gått igenom får mig att verkligen tro på dej. Du är värd att må så mycket bättre! Jag är glad att du berättade hur det ligger till så jag slipper lyssna på rykten. Jag hoppas verkligen att allt löser sig för dej vännen♥



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0