You're gonna go far, kid

Den senaste halvtimman har jag kollat runt efter bra musik på spotify. Gjorde två härliga spellistor, en till fest och en till sköna sommarkvällar. Vissa av låtarna är samma men men.

Vid halv 7 är det träning, får väl se hur de går med tanke på att jag är stel som en gnu haha.

ärefezt?

Summerlovin'

Postat av: linda

hihi, ja och gpet var ju klockrent. fast hampel skulle vunnit men ja, jag är nöjd med starten ;)

hihi börjar bli nervös inför imorgon nu! men tyvärr har vi ju borta med, mot rospiggarna. min speedwaygalna pappa ska åka dit.. snacka om att jag är avundsjuk!? men pga skolan kan jag ju inte hänga med -.- så jag får vänta en vecka.. fast och andra sidan har jag varit på speedway i år, före alla andra :D haha! pusss :) <3

2010-04-26 @ 18:57:25
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0