Wätt segt vettu

Åh vilken seg kväll! Det ändå roliga var att köra lite 4hjuling med Simon, Hanna, Kristin och Paulin. Kändes som om alla var någonstans och gjorde något kul ikväll medan jag satt hemma ensam? Aja. Jag har inget socialt liv på helgerna längre haha. Har iaf lekt lite med min ipod, laddade hem en massa roliga och inte fullt så roliga spel. Hanna tvingade mig att ladda hem ett spel där man klär på en prinsessa, lätt att jag kommer spela det jääämt haha.
Nu ska jag ärligt talat lägga mej, är helt slut.

IMORRON ÄRE IFK SOM GÄLLER! <3

Postat av: linda

sv: ah jag menar det, så kul så man dör nästan, typ bättre än speedway :D eller hur va de nu? hmmmm..

hihi, jag mår bara bra tack, hur är det själv?

pepp som tusan är jag! själv? :) pussss!

2010-04-24 @ 09:53:12
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0