Valborg 2010!

Idag drog jag en riktig skolk från skolan. Sov fram till halv 10 nån gång och det var superskönt! Nu sitter jag här och lyssnar på lite sommarmusik. Per Gessle, Tomas Ledin och Gyllene Tider, de gillas!
Mellan halv två och två så ska jag och Moa till Gamleby för att gå på marknaden. Det är en tradition så det kan man inte bara strunta i haha!

Kvällen är just nu väldigt oklar. Tydligen så kom våra tränare på igår att vi ska städa efter marknaden, hur smart är det på en skala att berätta det för oss dagen innan när så gott som alla redan har massa andra planer? Ingen vill väl städa på Valborg dessutom? Riktigt dålig stil tycker jag! Dock så verkar det ändå inte som om vi har någon skjuts dit så jag SKA till Kulla och folket där. Inte ska väl fotbollen få sätta stopp för allt jämt?

Nu ska jag platta mitt krulliga hår hihi.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0