Sorgligt resultat men fina bilder blev det allt

Bilderna dök inte upp igår för att jag åkte upp en sväng till killarna, Moa var också med såklart :)

Resultatet igår var verkligen det tråkigaste jag varit med om på länge. Jag som verkligen trodde på mina blåvita! När både Tobias Hysén och Fredrik Risp fick gå av redan i första halvlek så kändes det lite mörkt. Robin Söder ochNicklas Carlsson ersatte och spelade helt okej. Det var ju Söder som gjorde målet också! Men det räckte tyvärr inte. ÅFF fick en straff som slogs in av Jesper Arvidsson med bara några minuter kvar av matchen. Segt, mycket segt.
 
Göteborgs klacken var iaf bra mycket bättre än Åtvidabergs klack!


Såhär glad var Tobbe innan matchen, när han fick gå av var det inte lika glada miner.


Niklas Bärkroth♥


Åtvidabergs FF


Stefan "Sella" Selakovic

Det positiva med matchen var iaf att jag fick se IFK spela vilket var väldigt länge sen! Det är alltid roligt att titta på livefotboll och jag hoppas att vi kan ta oss till Göteborg i sommar för att se en match på Ullevi. Det skulle vara grymt :) Hoppas även kunna besöka Blåvittshoppen den 8maj när jag ska på Speedway Grand Prix!

Idag är det seriepremiär för damlaget också. Inleder med en match mot Rödsle B och jag är nervös som få!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0