Tävling!

Jag är med i en tävling hos Isabella där man kan vinna en reflexskärm!

Här är bilden jag tävlar med:

På bilden är det min kusin Paulin som för första gången rider sin nya häst Funi. Hon är totalt hästgalen och Funi var hennes första häst. Det var verkligen "A dream come true" för henne och jag vet hur lycklig hon var den dagen och man kan ju inte säga annat än att hon ser nöjd ut! Så jag tycker den här bilden speglar lyckan av att få en dröm att gå i uppfyllelse och även lyckan av att ha fått en ny 'bästis'.

hoppas på en massa tur ;)

Postat av: I s a b e l l a

Tack för ditt bidrag i min fototävling om reflexskärmen. Finalisterna presenteras den 3 maj i min blogg :) /Isabella



Härlig bild och motivering :) Kram

2010-04-26 @ 11:20:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0