Pluggkväll

Nu är jag ensam hemma i lägenheten. Johanna, Madde och Jennifer har varit här ett tag. Var tvugna att få Johanna att tänka på nått annat.. Men nu har dom åkt och det har även Moa gjort. Hon skulle träna vilket jag också skulle men jag har stort prov imorgon + en romananalys som måste lämnas in. Så det är vad jag ska ta tag i strax.

Dagen har varit helt okej. Började med Nationella i Engelska B. Tror det gick hyffsat bra. Har även haft redovisning i Pedagogiskt Ledarskap. Jag kände mig ganska lugn fast jag hatar att redovisa så det gick också bra :) Skönt att ha två saker mindre att tänka på!

Bäst att ta tag i plugget nu!

Postat av: Amanda

Min dag har varit bra=)

Regnar det? Hos oss är det strålande sol, och det gillas!

kram

2010-04-29 @ 17:18:00
URL: http://amanddass.blogg.se/
Postat av: Amanda

ojdå 22grader wow! Vi hade typ 16 men ´ni hade visst mkt mer :D

kramar

2010-04-29 @ 20:03:37
URL: http://amanddass.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0