Hey soul sister

Här sitter jag och kollar på Vänner och väntar på att åka till Gamleby för att träna. Hoppas det inte blåser lika mycket där som här för då kommer det bli riktigt tråkigt. Jag känner mig urkass då eftersom man slår bort bollen hela tiden. Men annars så ska det bli skönt att träna, fick ju hoppa över den i åndags eftersom vi spelade in filmen. Kändes inte så bra att göra det eftersom det är seriepremiär på söndag och jag vill vara så tränad som möjligt. Men skolan måste självklart gå före. På tal om skolan så har den varit helt okej. Missade första lektionen eftersom jag mådde jätteilla på morgonen så jag hade bara matte innan lunch. Efter lunch hade vi pedagogisk ledarskap och jag lyckades skriva klart min uppsats om Svennis som skulle vara inne senast idag. Väldigt skönt att slippa tänka på den något mer!

Nu ska jag byta om till ett par mjukisbyxor och kolla facebook.

pusshej



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0