Tänk om jag ångar mig och sen ångrar mig igen.

Om ca 30 min börjar jag skolan. Jag orkar faktiskt inte men jag vet att jag måste. Peppar mig själv med hjälp av Winnerbäcks nya skiva. Som vanligt så fungerar det bra!
Ikväll är det kräftskiva hos morfar och det ska INTE bli kul. Kräftor är äckligt. Kanske kan åka hem tidigare så jag kan plugga lite, ligger efter i engelskan..

Kom på att jag ABSOLUT INTE får glömma att prata med Putte om lördag. Så om nån läser det här, messa innan 4 och påminn mig! /0702278653/

pusshej



'Din skönhet inspererar till en lögn'

Postat av: Mia

musik är alltid vägen, nästan iaf. :) lyssnar jag på fall out boy under tiden jag pluggar blir jag väldigt koncentrerad t ex. :)

sv; åh, vad kul! jag spelar i lsk, ett lag i småland. spelar du i lag?

2009-09-25 @ 21:17:42
URL: http://notapoet.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0