Ljusna mig igen, igen, igen

Det blev inget bloggande igår eftersom jag åkte till morfar direkt efter skolan. Han har URDÅLIG mottagning hos sig så jag kunde inte få igång mitt internet på notebooken. Så jag skriver en liten sammanfattning om fredagen nu.

Skolan var väl okej. Men jag hatar individuellavalet lektionerna. Fast jag behöver både Historian och Engelska B så det är väl bara att stå ut. Gick iaf lite tidigare från Historian för att hinna med 15.20 bussen till Gamleby. Väl där pratade jag med Putte och vi kom fram till att det är bäst att jag vilar min ljumske, så det blir ingen match idag. Både skönt och väldigt tråkigt, det är klart man vill vara med på sista matchen! Önskar iaf brudarna en massa lycka till!

Istället för fotboll idag så blir det plugg plugg och ännu mera plugg! Som tur är får jag även se lite Boif i Blackstad, tack för det! :))

föresten så har jag köpt en ny jacka, tänkte visa upp den sen!

pusshej


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0