Veckan som gått - Onsdag

Onsdag 30/9: Både Moa och jag hade sovmorgon så jag gick inte upp fören halv nio! Jag älskar sovmornar haha. I skolan hände inget speciellt (inget jag minns iaf).
Vid fyra åkte Moa och jag med Anders hem. Skönt att få komma hem ibland. Fast det blev inte så länge för vid 20 i 6 blev det att dra sig mot Bowlinghallen i Gamleby. Där var fotbollslaget på plats. Vi käkade Tacosbuffé, snackade och utvärderade året som gått och vissa bowlade. Jag pallade inte det så jag kollade på. Vid 17.47 tog Moa och jag bussen in till stan igen. Väl där fick vi cykla från stationen vilket var svinkallt! Så det var super skönt att bädda ner sig i soffan och titta på nya säsongen av Grey's Anatomy. Avsnittet var HEMSKT och jag tjöt såklart :'(


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0