Turn around

Mmm, hela lägenheten luktar nybakat! I ugnen står det nämligen en banankaka som vi bakat, ruskigt gott! Så nu går jag och väntar på att den ska blir klar vilket känns som en hel evighet!

Efter skolan idag (gick 20min tidigare) så åkte Moa och jag ner till Telia för att lämna in min mobil. Tyvärr så hade dom ingen lånetelefon till mig så nu är jag helt utan mobil, lite lagom kul sådär(n) Mamma föreslog iaf att jag skulle gå och prata med min faster imorgon för att se om hon har nån över. Hoppas verkligen på det!
Vi har även vatt på Kvantum och handlat mat. Låångt som attan men att röra på sig är nyttigt (y). När vi kom hem lagade vi mat. Vi har även hunnit med en sväng till mejeriet där vi mötte på FinaFrida och Hemköp för att köpa bananer till kakan.

Nu kan de inte vara långt kvar på banankakan.

vill ni smaka så är de bara att komma förbi Johannesbergsgatan 11 ;d


bara anblicken av dig gör mig svimfärdig!

Postat av: Manda:)

haha.. har ni varit hos Ragge?:P



Jag kommer gärna o smakar:)<3

2009-10-05 @ 21:07:27
Postat av: Annie

Just det, du och Moa skulle dela lägenhet ja. Går det bra? Sjävl bor jag på lysingsvägen 11 :)



kramii

2009-10-05 @ 23:51:04
URL: http://minidraken.blogspot.com

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0