Jag vet ingenting om dig

Vet ni hur tråkigt det är att logga in på blogg.se och mötas av ingenting? Jag vill ha kommentarer! Vad ska jag skriva om för att göra min blogg intressant? Ge mig förslag :)

Superdag idag. Jag älskar min praktik så grymt mycket så jag går och fånler på både dit-och hem vägen haha. Idag glömde jag helt bort tiden så jag gick hem en halv timme försent! Men vad gör det, jag hade sååå kul! :d Har även varit i simhallen och så har Kerstin vatt på besök. Hon påminnde mig om alla uppgifter som jag måste göra under praktiken. Usch och fy. Varför kan jag inte bara få 'jobba' som vanligt? :( Hur som helst så ska de där förbannade uppgifterna inte få förstöra min superpraktik :)

När jag kom hem så lagade jag och Moa mat och bakade en kardemummakaka. Mumsigt värre! Nu sitter hon med matte medans jag sitter här och messar med Mimmi. Hon och Alicia ska slagga här imorgon efter nattinnefotbollen.

Nu ska jag sluta skriva en massa onödigt shit och återgå till min farm på farmville ;d

pusshej!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0