It's the only way

Att inte säga sanningen och att ljuga är samma sak.


När jag vaknade imorse så kändes allt bara skit rent ut sagt. Jag mådde inte alls bra. Men jag pallrade mej iväg till Lidhem och genomled en hel dag. Tack och lov att de slutar redan halv två. Jag är glad att jag gick för att jag vill inte missa en ända dag med barnen! Idag så frågade en kille varför jag var så lessen på morgonen. Jag fattade inte vad han menade och då sa han "Man såg i dina ögon att du var lessen" Hur gulligt är inte de? En annan kille "leker" hela tiden med mitt namn. Han blandar "Josefin", "Jossan" och "Josse" i något som liknar ordlekar. Hur sött som helst! Aja, ska sluta tråka ut er med en massa om Lidhemsbarnen nu ;)

Ikväll ska Moa och jag på Nikon-fotokurs. Ska bli kul trots att det håller på i hela tre timmar.

ha en fortsatt bra dag!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0