himlen är blodröd och brinner, det är natten som tränger sig på

Segdag? Oja.

Gick upp kl sex för att åka med Anders in till stan kl sju. Väl i stan fick jag stressa som en idiot för att jag skulle hinna platta håret och lite. Som tur är så är jag rätt snabb så jag kom inte försent till praktiken iaf haha.
Praktiserade dock bara i en timma idag på grund av det där förbannade individuellavalet-lektionerna. Skit trist för att jag missade bion som Lidhemsskolan skulle gå på "/
Efter lunchen väntade jag med Frida i skolan ett tag sen gick jag hem, insåg att jag glömt nyckeln och fick gå tillbaka till skolan igen för att låna Moas. Jag var ju inte lite sur då asså..
När Moa slutade, runt tre, så drog vi till Willys och handlade, usch va dyrt det är! 400 kr för bara nödvändiga saker. Inte konstigt att pengarna tar slut så fort!
När vi kom hem stekte vi hamburgare, mumsigt och sen gick Moa för att plugga och jag satte mej vid tvn/datorn. Just nu tittar jag på "Brooke knows best" på MTV. Jag vill också ha en bögkompis! En snygg en som man kan prata om killar och smink med haha ;)

Nu ska jag återgå till tvn, see yaa!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0