Äntligen hemma!

Har äntligen fått komma hem till skogen igen. Ibland så är det skönt att slippa Västervik helt klart.

Dagen igår var bra. Trots att jag var hur trött och opepp som helst. Allt förändrades dock när jag kom till bion. New Moon var helt enkelt UNDERBAR! Men det hade jag ju räknat med :)
När filmen var slut så mötte vi upp Becca och Mickis för att dra oss bort mot Gymnasiefesten för att titta lite. Vi var aldrig inne, pratade bara med lite trevliga typer utanför. När Becca och Mickis bestämde sig för att smita in så gick Moa och jag hem.

Efter 10 nångång imorse hämtade Anders oss och vi åkte för att se Philles innebandylag spela. Dom vann med hela 16-5 så det var kul!
Efter det så var vi på Kvantum där det var julmarknad och så käkade vi på Tant Grön.

Så nu sitter jag här hemma och letar mobiler på internet. Jag vill ha en Sony Ericsson Aino men jag har inte råd "/ Så istället har jag kollat in en Samsung som kanske blir min istället. Den är typ 1300kr billigare eller nått sånt ^^ Kan ju vara ganska smart att ta den billiga eftersom då kan jag få råd med ett objektiv till Kameran sen också :p

    
Aino                                        F480i Touchwiz


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0