You electrify my life

Back to school idag. Jag har nästan inte vatt där på en vecka nu och det var hur jobbigt som helst att gå upp ur sängen imorse! Men jag klarade av det till slut haha. Förutom att jag var grymt trött så gick dagen ganska bra. Jag skulle egentligen varit kvar i stan och gått på speedway men det fanns ingen som kunde hänga på så jag åkte hem istället.

Nu ska jag ta och leka lite i PS tror jag :)
hörs och ses!


Massa tack för alla grattis jag fick igår. Jag mådde mke bättre av det! :)


Kollade igenom bilderna från i söndags och hittade då den här.
Var bara tvungen att ladda upp den :*

Postat av: Mandis

Mycket fin bild:



Ni är bäst:




Älskar er:*<33

2009-05-19 @ 19:07:17
Postat av: Moa

haha, fin bild, vilken sexig blick jag gör? xd

2009-05-21 @ 12:35:30
URL: http://mittnamnarmoa.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0