det vart en sekund av evighet

Som jag nämnde tidigare så drog jag upp till Moa för att käka B&J, så underbart gott! Efter att ha smällt i oss hela burken (så stor är den ju inte) bestämde vi oss för att åka en sväng ut till Oxebo för att kolla in platsen där vi ska tälta någon gång i sommar. Det är riktigt fint där. Vi tog oss senare en tur med 4-hjulingen runt skogen och sen ner till Simon där även Makki, Anton och Tobbe var. Dom pillade på Lillebrors moppe eller nått haha. Självklart var kameran med mig hela tiden så här kommer lite bilder.


Ben&Jerry's - half baked~


Mellanbarnet Ekholm. och nej, han ser inte alltid sådär dum ut xd


Detta är typ mitt andra hem haha :p


Moppebruuudar ~


Här har vi då väldens bästaste ♥


4-hjulingstur i skogen ~


G-g-gangsters haha

Det blev visst ganska mycket bilder. Var det ens någon som orkade kolla på alla? :p

Postat av: Ina

Moa blir så bra på bild! :D

2009-05-15 @ 23:10:09

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0