Lars är min idol

hej babes!

Nu sitter jag på datakunskap och ska göra en powerpoint om Lars Winnerbäck Han är bäst and thats it. :*

Igår kunde jag inte blogga för att jag var smart och glömde datorn hemma haha. Men dagen var iaf väldigt bra. Hängde med Frida och Amanda efter skolan. Vi gick på stan ett tag och sen kom Amandas brorsa så vi åkte lite bil med honom hämtade Urax (en hund) och sen skulle dom åka hem. Då gick Frida och jag promenad me Urax och käka glass m.m. Vi försökte även leta upp Moas och min lägenhet men det var helt omöjligt haha xd Jag tror seriöst inte att den finns :p När jag kom hem satte jag mig vid tvn och fixade även lite mat.

Måste hitta en fin bakgrund som passar Lasse nu,
seeees fuckers
puss


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0