genom vårens varma vind

Allt är som vanligt, jag är trött och deppig. Är det så det ska va? Jag antar det. Men det finns lite hopp. Att höra det där gjorde mig på bättre humör. Kanske förstår du hur jag känner?




Speedwayen igår var prima (y) En spännande match som innehöll det mesta :) slutresultatet blev 48-48 vilket jag tycker är helt rätt för det var jämt rakt igenom! Våra kära reserver Pontus Aspgren och Erik Andersson som egentligen inte skulle vatt med slog Dackarnas reserver med 12-4 tror jag. Det är riktigt jävla bra gjort! :D Nedrans synd att Gollob inte kunde hålla Jonsson bakom sig för då hade vi vunnit! Men som sagt, resultatet var helt rätt. Mickis träffade på sin älskade lilla Adam också haha. Den mannen är fan pedofil det kan jag sätta pengar på xd  

Bilder kommer lite senare!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0