fredagen

Det blev ingen uppdatering igår för att jag kom hem typ vid halv sju från Odensvi och då åkte vi direkt upp till Poppe.
Men iaf, fotbollen var rätt seg men Boif vann med 2-1 så det var väl okej antar jag :) När fotbollen var slut åkte vi till farmor för att fika och lira lite boll. Där blev vi kvar ett bra tag som vanligt haha. Hon kan prata ska ni veta xd Men när vi äntligen kom därifrån så åkte vi upp till Moa för att äta mat och vara trevliga. På kvällen åkte vi ner till Simon. Vi kollade på film, spelade kort och sen så sov vi över där :) En del busiga saker blev de ju också haha xd

Nu ska jag packa, fotboll snart (y)
får se om det blir uppdatering ikväll
ska nämligen till B-stad med.
Vi hörs
puss


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0