Bättre humör

Ärligt talat så blev jag faktiskt på bättre humör
av att komma till kusinerna. Paulin vart tydligen
glad att jag skulle komma och det känns kul :)
Hon ser väl upp till mig (a) ;)
Vi har spelat en massa Rebubbled, så nedrans
kul äre! Men man kan bli redigt förbannad haha.

Nu är jag väldigt trött och hoppas på att få åka
hem så fort som möjligt. Fick nog för lite sömn
inatt antar jag. Så imorron ska jag fan sova länge!
Blir kanske att dra ner till Gamleby och kolla Tjust,
får väl se om jag orkar och har skjuts. Egentligen
så skulle jag behöva vara hemma och kolla på alla
repriser av programmen jag  missat (DH & GA m.m.)
när jag vatt inne i stan men det kan ju också vara kul
att se mitt lag spela. Den här gången gång äre mot
ett antagligen sämre lag så de kan nog bli vinst :)
Vi får se hur det blir,

ses&hörs vänner!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0