10.03.09

Klockan är typ halv 8 och jag är redan i skolan.
Åkte med grannen in för annars hade jag inte tagit mig hit.
Hade iofs varit skönt att vara hemma idag, men jag är inte
en sån som skolkar (så ofta iaf haha).
Mina stackars ben är helt slut efter träningen igår! Jag är stel
som en gnu haha. Och mitt knä, det är fan inget att hurra över
asså "/ Får väl ta och kolla upp det hos läkare antar jag.
Men annars så var träningen kul igår. Dock så var jag rätt så sur,
men vet inte varför. Kanske för det händer så mke jusst nu. Men
iaf, de var kul, men det var väldigt jobbigt också! Putte låter oss
alltid ta ut oss helt. Hoppas det visar sig i serien i sommar sen.

Idag efter skolan så måste jag nog gå och handla. Fy fan för att
jag inte har nån cykel här inne :s Måste ta in en snarast! Sen blire
nog till att slappa framför tvn och städa lite vilket verkligen är på
tiden haha.

Pusssi


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0