Tillsammans -tredje boken

Tänkte börja med att ge lite boktips eftersom jag läser väldigt mycket böcker just nu. Det kan väl vara kul? :)

Titel: Tillsammans - tredje boken
Författare: Denise Rudberg

Efter alla problem Alexander och hans familj har haft ska det bli skönt med en semester. Tillsammans med Jacob, Jacobs pappa, Theresa och hennes pappa så åker dom till Frankrike för att bara ta det lugnt. Under semestern kommer Alexander och Theresa allt närmre och de funderar på att ta sitt förhållande till nästa steg, men vågar de?
När sen Sofie får ett oväntat samtal från Sverige förändras allt. Starka känslor bubblar upp. Men allt dåligt för alltid något bra med sig. Tillsammans är de starka.

Betyg: 4/5
Jag tycker att boken är riktigt bra men för att förstå allt så bör man nästan ha läst de två första böckerna. Det är en väldigt lättläst och bra skriven bok. Jag rekomenderar den varmt.


Postat av: Anonym

Den är jättebra! :D

2009-07-03 @ 22:51:57

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0