Min helg i text och bilder

Fredag: Efter en fin middag hos Moa så tog vi mopparna till Erikababe för lite fest. En hel del kul folk kom och vi hade självklart jättekul! Det tråkiga var bara att jag inte kunde dricka nått eftersom vi skulle upp tidigt och städa..


Marcus var kvällens paparazzi (stavning?)


En massa twister blev det också, och garv såklart!


haha jadu, vad ska man säga? ;) fyyyyllon :)


trots spillda drinkar, förstörda fönster och blod så var kvällen finfin! :*


Lördag: Vaknade upp hos Moa halv fem och åkte in till stan för att städa lite. Eller egentligen så var det massa att städa -.- hur som helst så var vi klara runt nio och då drog Moa och jag till mej för att fixa till en dunder frukost + se på "Just My Luck" och "Twilight" och såklart käka B&J med jordgubbar, det var så grymt fint ska ni veta! :D
På kvällen gick vi ner till Simon för att hans pappa fyllde 50. Massa fint folk där också (:


Moa, Mandis, jag, Richard och Simon drog upp på deppzorberget (dock så var ingen depp denna gång)


Vi lirade även lite kubb och söp såklart te't lite granna ;) Vissa blir fortare påverkade än andra haha


Det finns inga ord haha xd Men iaf, vi pallade inte gå hem på kvällen eftersom Moa däckade runt två i Richards säng så vi stannade kvar. Manda fick sova på en madrass och jag delade säng me Richard och Simon. Förbannat trångt och väldigt varmt vare! Vi slocknade nån gång runt fyra och det betyder att jag hade varit vaken i nästan ett helt dygn, de ni! ;) haha

Nu sitter jag vid här och väntar på att farmor ska komma. Hon ska vattna blommorna i västhuset åt pappa eftersom dom är i Jönköping. Sen ska hon skjutsa ner mej till mtachen. Just nu är jag nedrans opepp så jag hoppas att jag snart vaknar till lite!



shiiiiiiiiiiiit, häftigt

Postat av: mickis

är de böghanden där på richard eller?:o

2009-06-14 @ 19:27:09
Postat av: Jossan

svar till Mickis: haha ja det är de fan ;o

2009-06-14 @ 19:36:28
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0