lång som en måndag

Träningen förut var väl okej. Väldigt opepp på att gå men jag hade typ inget val. Julia fyllde år så hon bjöd på kladdkaka men tyvärr så var vi tvugna att åka hem så vi fick ingen :( Efter träning stannade Moa och jag till hos morfar och tog ett bad. Grymt skönt vare :)

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött jämt. Jag kan knappt hålla ögonen öppna. Fast iofs så sov jag ganska dåligt inatt pga värmen men ändå. Jag vill verkligen se Beck nu men jag tror inte att jag orkar så det får nog bli att sova istället.

Godnatt och sov gott!


Postat av: Moa

mm^^



pusspuss på allt du skrivit,

har inte kommenterat nått

mer men du vet att det alltid

är lika kul när du och jag

hittar på nått:)

älskar dig<3

2009-06-30 @ 17:08:53
URL: http://namnarmoa.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0