Kniven skar rakt igenom

You won't understand how much it hurts

Fy fan vad ont det där gjorde.
Jag visste inte det innan men
nu vet jag. Helvete. Jag kände
hur tårarna brände bakom ögon-
locken men jag försökte hålla mig.
Det funkade tills nyligen, det går
inte att stoppa dem nu. Jag vill inte
stoppa dem. Jag låter dom rinna,
kanske kan det hjälpa. Jag vet inte,
vet ingenting. Inget mer än att det
kommer bli en såndär sömnlös
natt nu igen.

Postat av: Jennifer

Jossan?! :(

2009-06-26 @ 15:17:33
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Mandis

Jossan du vet att jag alltid finns om du vill prata det är bara messa eller ringa<333



Älskar dig:*<33

2009-06-26 @ 19:35:45

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0