If you don't cry you don't undetstand

För bara nån timma sen så var jag på strålande humör och trodde inte att något skulle kunna förstöra den här dagen. Men jag hade fel. Så fort jag kommer in här så mår jag bajs dåligt. Och jag är så himla osäker just nu, jag vet inte vad som är sant och vad som inte är det. Jag törs inte visa några känslor men jag vet inte varför. Jag antar att jag är rädd för att bli sårad. Jag orkar inte med att vara såhär! Det suger förjävla mke. aja, that's life i guess. Det kan ju faktiskt inte bli värre iaf.

OM EN MÅNAD FÅR MOA OCH JAG VÅR LÄGENHET! SÅ GRYMT FINT!

puss

Postat av: Moa

Det kommer bli bäst med lägenheten!:D



Och glöm inte bort att ha självförtroende, våga tro på dig själv! Då kommer allt bli jättebra! <3

2009-06-02 @ 11:34:11

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0