Fotbollsskolan dag 1

Åh alla dessa ungar gör mej så glad! :D Visst kan man tröttna på vissa men jag älskar verkligen att jobba med barn :) Moa och jag har dom yngsta barnen som är födda 2001-2003. Det kan vara lite svårt att köra ordentliga övningar så vi leker väldigt mycket. Lite tråkigt att vi inte kan dra ihop en stor match som de äldre grupperna gjorde men man kan inte få göra allt här i världen haha. Bilder i massor kommer ni få dom tre närmsta dagarna (:


Alice och Frida


Kalle - superskön kille!


PärPäron


Isabelle - jättehärlig tjej som jag hade några gånger på simskolan :)


Min psykogranne :)


Hampus och Hans


Filip - The one and only!


Jocke och Joel


"GetJocke" (Linus) är han inte bara för söt? :D


Kalle, Emil, Linus, jag, Hans, Per och Gustav - coola gänget! haha

Imorgon ska vi ha 5-kamp och lite annat kul. Får hoppas på att dagen blr lika bra som idag minus all blåst! Nu måste jag städa mitt rum. Mamma och pappa kommer hem imorron så det är nog bäst att de ser bra ut här då hehe :p

pusshej!

Postat av: Ina

Hihi, man blir sjukt glad av att kolla på bilderna! :D

2009-06-15 @ 23:37:57
Postat av: svar

sv: aha, men då måste ju vi mött er någon gång? känner du inte igen mej, heh :P

SMÅ BARN ALLTSÅ, aaw

2009-06-16 @ 17:22:17
URL: http://faaunny.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0