Föralltid i mitt hjärta

Vaknade upp hos Mickis imorse efter en natt med sjukt lite sömn! Jävla åska som allt lyckas väcka mig. Varmt var det också, jag trodde att jag skulle smälta typ.
Började sen jobba vid 9 som vanligt. Jag har varit grymt seg genom hela dagen. Och ikväll blir det a-lagsmatch i värmen.. Jag ser INTE fram emot det. Man får ju ingen luft när man springer asså. Men det är iaf sista innan uppehållet och det är skönt :)

Vet ni? När jag satt framför tvn med dörren öppen kom det in värsta MEGA ormen! Jag blev livrädd! Men så fort jag reste mig upp så ringla den ut igen. Usch, det var hemskt :s

aja, nu måste jag plocka ihop mina footballstuff!

see u

Postat av: Ina

Omg, det var säkert samma orm som jag såg i lördags ;o Den var också stor iaf :(

2009-07-01 @ 17:21:52

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0