min måndag

Jag hann inte skriva nått igår så jag skriver lite kort om det nu
och så kommer det en uppdatering om idag lite senare :)

Moa och jag hade pratat om att åka lite skridskor så vi gjorde
lite fika, messade till Becca och gick sen ner till sjön. Becca
och dom var så sjukt sega så Moa och jag gick ner innan dom
kom. Vi höll inte på så länge för det var skit kallt! Så när vi tröttnat
gick Becca och gänget hem medans Moa och jag gick upp till henne
och spelade GH och fifa. Asså fy fan vad vi suger! Vi var Inter och förlorde
mot Djurgården med 0-5! haah pinsamt vafan! ;) Men man kan ju inte va
bäst på allt här i världen! Vi lagade också lite mat som var jättegod!
På kvällen gick vi bort till mej och fixade med en massa musik, jag hade
en hel del att gå igenom, vi kom inte ens halvvägs. Men det var iaf både
kul och mysigt :*

Som sagt så kommer det en uppdate senare (om jag kommer ihåg) men
nu måste jag gå tillbaka till Moa å Phille som för tillfället håller på att förlora
mot Man City på Fifa, heja Chelsea! :D

Pusshej


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0