Jossan hatar rubriker

Jippi, jag sitter vid Moas stationära dator å hon sitter vid den
bärbara så jag kan uppdatera lite om min helg.

Fredag:
Jag slutade skolan vid 11.50 så Madde och jag tog bussen till
Gamleby vid halv 1 typ, där jag gick av vis åby och gick in och
hälsade på lite. Trodde inte jag skulle säga såhär men jag saknar
faktiskt åby och alla som går där! Himlans kul vare iaf att träffa alla
och lite kramar här och var blev det allt :) Sen när dom slutade vid
13.40 så gick vi och hyrde film och köpte en massa annat gott. Moa'
 skulle klippa sej så hon var tvungen att gå dit medan jag och Becca
åkte me Sylvia hem och började fixa en massa inför film-myset.
När allt var fixat och Moa hade kommit så åt vi och snackade, sen kom
även Mickis vilket var oväntat men trevligt :) Vi sjöng lite singstar och
käka godis, lite drinkar blev de såklart med :D Vi fick även lite annat "fin"
besök när brorsan, Phille, Simon å Tobbe kom, dock så förstörde dom
filmen lite men det får man väl ta antar jag haha. btw så var filmen vi såg
rätt seg fast Moa å dom var skiträdda ändå ha x) Barnhemmet hette den.
Killarna gick vid 12 så då snackade vi mest, sen var vi fan helt slut så vi la
oss. Moa och jag i soffan och Mickis å Becca på en liten madrass.

Lördagen:
Vi vakna hos Becca vid typ 11 och då stod frukosten på bordet (tack Veronica!).
När vi käkat och packat ihop alla saker (jag hade typ 4 väskor med mej!) gick
jag och Moa upp till henne klädde oss varmt och gick ut på isen där typ hela
Stenserum var samlade. Det var trevligt men jävla kallt! Så när vi frusit sönder
våra tår ett bra tag så gick vi in igen och lira lite fifa och annat. Sen har vi typ inte
gjort nått speciellt men snart så ska vi iaf se på film i soffan :) så det är bäst jag
går och fixar lite mys nu ;D

Pusshej och vi syns



- Nothing compares to a quiet evening alone
Just the two of us who's counting on -

That never happens
I guess I'm dreaming again
Let's be more than this

Postat av: Ina

Jossan gillar Paramore? ;o Me like :D

2009-01-11 @ 15:02:37

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0