18.18


Take me back to Barcelona!

klockan är 18.18, and i make a wish!
Dagen har vatt helt okej, skolan gick bra och jag har vatt på bra humör :)
Det var äntligen sista ES idag. Helt underbart att det är slut! Verkar som
jag får betyg trots att jag vatt borta så mke, tack Hoschang!
Mamma hämtade mej i skolan vid 4 och sen åkte vi och handlade mat
så jag ska ha nått att äta när jag kommer in imorgon. Hoppas jag snart
kan hitta någon redig lägenhet så jag o Moa kan flytta in i sommar! :)

Egentligen så skulle jag vatt på träning nu, men jag är lite småförkyld och
så bara orkar jag inte. Skolan tar ju fan död på mej haah! Har träning tre
gånger till denna vecka så om jag missar en tycker jag inte att det gör nått.
Försäsongen är fett trist -.- Men det är ju den som ger grunden till allt typ.

jaja slutbabblat om det nu. Men jag kommer inte på nått annat att skriva så
det får väl räcka för idag :)

Endast dina blickar kan få mig ur balans

Pussis


Hello,
I've Waited Here For You,
Everlong.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0