Jobbigt med rubriker

Har ni haft en bra dag?
Min har varit helt okej. Frida, Johanna
och Mandiz var inte i skolan så de var
lite tyst utan dom hehe.
Btw, Paula spottade i mitt skåp!
Dom där brudarna är härliga asså! ;D

Ikväll äre vattenjumpa, får se om jag
ska vara med. Inte rätt vecka för sånt :P
Men jag ska hur som helst dit och kolla.

woho, värsta spännande inlägget ju? (;
aja, strunt samma.

Pusshej'



BEYONCE MIX



Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light
I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't forget
To pull me back to the ground again




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0