Tack för allt!

Ja vad ska man säga? Som ni säkert redan förstått så var det min sista dag på praktiken idag. Jag har haft 7 underbara veckor där och lärt mig grymt mycket! Att kunna hantera en klass som den jag har varit i kräver en hel del tålamod. Men jag känner verkligen att jag lärt mig hur barnen fungerar och hur man ska agera vid olika situationer. Det har också fått mig att inse att jag först vill läsa vidare till lärare på lågstadie och sen till specialpedagog. 
Jag kunde absolut inte ha hamnat på något bättre ställe än Lidhem. Jättebra personal och härliga barn. Jag kommer verkligen sakna allt och alla, och jag hoppas att jag kommer kunna komma tillbaka dit igen i trean när vi har 6 veckors praktik.
Lämnade skolan idag 100 teckningar och 1000 kramar rikare och med ett stort leende på läpparna. Hur ska jag klara av att gå tillbaka till skolan när man inte ens har orkat gå på Individuellavalet lektionerna? Helt klart en fråga utan svar..

Tack för allt!


En helt vanlig 30mins rast

påväg till julspel

"julkul" på idrotten

Postat av: Fanny

sv: tack så jätte mycket :) fortsätt gärna läs och följ!

2009-12-18 @ 23:31:14
URL: http://fimas.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0