Rita figurer, och dra en gräns

Hann inte skriva nått om gårdagen men den spenderades med Moa, b&j och några fula pojkar som vi lagade mat till :).

Idag har jag hunnit med en hel del ska ni veta! Vid halv 11 åkte jag till Loftahammar för att stå i cafeterian på Loftahammarsutställningen. Jag gjorde typ hur många mackor som helst! Snacka om att mina fingrar luktade ost och gurka sen haha xd Det var verkligen supertrist men vad gör man inte för sitt lag? :p När vi kom hem hade jag typ 10 minuter på mig att packa lite för sen bar det av till Blackstad där Boif mötte Rödsle. Det slutade 2-2 efter mål av Jens och Offa. Asså shiiit så mycket jag älskar Boif. Jag är helt beroende av att titta på deras matcher haha. Alla är så himla härliga och det är alltid bra stämning i publiken. Och så lockar ju Ragge en hel del såklart (a)

Just nu befinner jag mig i Gamleby för min mini kusin fyller 11 år imorgon. Hör av er på ett sms om ni vill :)


Postat av: Mikaela

sv; ja det var ganska roligt där, men tråkigt att det var så dåligt väder "/

2009-08-29 @ 20:46:29
URL: http://mikaelaoscarsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0