Fotboll x 4

Min lillebror lät mig låna datorn så nu sitter jag här och tänkte blogga lite. Ni som inte gillar fotboll kan lika gärna sluta läsa nu. För det är vad det kommer handla om haha.

Igår så spelade vi ju match mot Hjorted/Totebo och vi vann! 1-0 efter mål av Bojje. Jag lyckades sätta allt åt sidan och bara fokusera på fotboll. Det var förvånande lätt, kanske har jag slutat bry mig? Iaf, första halvlek var grymt bra, vi hade så gott som allt spel och kunde lätt ha petat in nått mer mål! I andra var det lite sämre men vi lyckdes ju iaf hålla resultatet så det var skönt :)

Idag: Vaknade upp hos Moa och åkte till Odensvi vid 11 för att se Joel och de andra små söta killarna i Boif slå Gunnebo. Det är skit kul att se dem spela! Det syns verkligen vilka som har fotbollen i sig och vilka som inte har det hehe ;) Men alla var faktiskt duktiga :)
När Joels match var slut så åkte vi hem ett tag sen bar det av till Blackstad där Boif b-lag mötte Vff u. En härlig match med massa mål blev det. Jag tror det blev 6-0 tillslut :D Gott om snygga killar var det också haha. Dessutom så vare kanske Åströms sista match för ett tag framöver. Lätt att vi kommer sakna honom ;d Hur skulle Moa och jag klara oss utan alla Boifare? (a)

Föresten så kan jag ju nämna att jag ska spela a-lag imorgon på Tjustvallen mot Ormaryd. Hoppas på en visnt, eller rättare sagt, vi måste vinna! Laget verkar stark så det ska vi nog kunna klara av :)

woho, inte dåligt med fotboll va? Utan fotbollen skulle jag nog inte ha nått att göra :p Jag hade lite bilder men jag törs inte lägga in dem på Antes dator så det får ni klara er utan.

Nu ska jag gå och hjälpa till med maten,
pusshej


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0