Du ska vara den du är, inte som alla andra

Jag lyckade lura med mig mamma på fotbollen! :D Fast egentligen hade jag inte behövt åka alls. Boif spelade ur kasst! De borde väl kunna vinna över Hjorted/Totebo ganska enkelt? Jag menar, de hade ett bra lag. Fast egentligen så såg jag inte hela matchen för jag gick till farmor det var så in i gudarnas kallt! Så vem vet kanske tog de in alla tre målen? Troligtvis inte. Väldigt kul dock att prata med Elin. Hon var lite nyfiken på hur det gick till på Barn&Fritid eftersom att hon ska börja där. Faktiskt kul att prata med henne, fick höra en hel del! ;)

nu ska jag flytta mig från Antons dator innan han slår ner mig xd

puss&smek

Postat av: Jennifer

SVAR: Precis, på nått konstigt sätt längtar jag till skolan. Hällre gå där o tänka på annat än o sita hemma och deppa.



Jag vet faktiskt inte, humöret går i en jävla bergochdalbana, ena stunden kan jag le och va hur glad som helst, sen andra sekunden vill jag gräva ner mig.

Men de går väll över, hoppas jag. :/



Ska bli kul o träffa alla igen iaf :)

2009-08-19 @ 13:35:10
URL: http://jennifersfotografier.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0