Du fick höra att livet var en dans på rosor

Jag fick ett ryck förut och bakade scones tillsammans med min broder som inte var till så värst stor hjälp haha. Tyvärr blev det inga bilder för det glömde jag helt bort. Men det var väldigt gott!

Nyss var jag ute och letade efter Moa eftersom hon varken svarade på mobilen eller hem. Jag hittade henne nere hos Simon vilket inte är så ovanligt precis ;) haha. Så nu väntar jag på att hon ska komma hit för vi ska ner till Gamleby för att handla och hämta upp Mickis.

Ikväll är det fest och jag har inte en aning om hur det kommer bli.



If it's me that you don't need,
when the lights go out tonight I know,
You're never gonna find your way


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0