Det bästa är du

Här var det dålig uppdatering ni!

Jag orkar verkligen inte försöka komma ihåg vad jag gjort så jag tänker bara berätta lite kort vad som pågått i mitt liv just nu :)

Det har blivit en massa mys med bästa vännen. Vi har haft filmkväll och bara haft det sjukt skönt. Har även spelat fotboll mot Vimmerby. Den matchen förlorade vi med 2-1 men det var ändå ett bra resultat! Efter fotbollen igår så var det såklart GP i Målilla som gällde. Världens bästa Kung Tomasz Gollob vann och ligger nu totalt tvåa :D Hade verkligen en uunderbar kväll med Mickis (och Anton såklart haha). Sen har jag såklart läst Twilight (igen). Jag får lixom inte nog haha.

nu ska jag försöka hitta på något kul.
hör av er? :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0