Bildbomb

Tog pr3cis tag i alla bilder som tagits de senaste dagarna. Här kommer ett urval :)



Speedway  Västervik-Dackarna

Anton visade sina speedwayskills i pausen. Grymt söt är han!


Anton rosén som tyvärr inte fick köra.


Lindgrens cykel+mekaniker


Niels Kristian Iversen <3


Avslutar med en pinsam bild som lilla Anton tog haha.



Mys med brudarna i Oxebo

Mickis da smoker!


Moa da drinker!



Fest hos Simon

Tobiiiiiias the man


Moa & Mickis


Makki, Richard och Moa - alla ser helt blanka ut, skyller på sprit och värme!


'
Så det var det de.
Nu ska jag kila och diska för det ser förjävligt ut i köket! Anton åkte precis iväg med Tobbe så jag har iaf huset för mig själv :)

Postat av: Moa

jag bara ääääälskar mina knallröda kinder! xd

2009-08-12 @ 15:58:22
URL: http://mittnamnarmoa.blogg.se/
Postat av: kajsa

hej gillar billden på Anton

är hans tjej<3

2011-09-09 @ 15:29:49
Postat av: kajsa

hej jag har gjort slut med Anton men gillar honom en då. men alla tvingade mig och göra slut men jag ville inte jag älska honom<3<3

2011-12-05 @ 20:17:14

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0