Tjejer, det finns inget bättre!

Ja, då var det söndag igen. Sista dagen på veckan.

Kom precis hem från Erikababe där jag spenderade natten. Moa och jag åkte moppe dit efter att jag kommit hem från Mariannelund och hon från Åtvidaberg igårkväll. Vi kom dit typ rund åtta för att då få lite mat i magen. Grillspett och klyftpotatis stod på menyn, det var riktigt gott trots att det var dålig fart på grillen haha ;) Även Susanna och Hanna var där när vi kom. Älskar att ha sånnadär tjejträffar hos Erika, det är alltid lika trevligt/mysigt :D Det blev en massa snack om typ allt som går att prata om, kortspel och skratt såklart! Vi somnade mellan fyra och fem, jag delade en liiten madrass me Moa. Det var ganska trångt och jag var öm i kroppen när jag vaknade men mysigt var det såklart :p När vi hade ätit frukost och spelat lite mer kort så drog Moa och jag hem igen. Både hon och jag hade plugg att göra. Men om vi blir klarar så ska vi nog träffas sen och ta en milkshake eller nått liknande :)

Nu måste jag verkligen börja plugga.
Har en APU-rapport som ska vara inne imorgon.
Skjut mej snälla!
aja,
pusshej


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0