I'm Back !

Äntligen har jag fått igång internet på min dator igen.
Har inte kunnat blogga på denna vecka.. Trist !
Men nu är jag tillbaka (:

Vad har då hänt i veckan? här är en resumé (heter de så? xP)

Måndag - Mickis kom till mig för vi skulle kolla på när jk spelade pingis.
Dock så blev det inte så för att vi tordes inte gå in xD haha
Sen sov hon över hos mig :*

Tisdag - Mickis hade studiedag så jag fick gå upp tyst så jag inte väckte henne,
sen gick jag till skolan hade triist såklart och sen hem till Mickis igen (:
Vi glodde på tv å snackade om allt hihi;)

Onsdag - Var på en sjuuukt tråkig föreläsning i skolan, asså fan va de sög!
Det ända positiva var att man fick fika haha.
Efter skolan hämtade mamma å lillebror mig och så åkte vi till OnOff där
lillebror köpte ett headset och jag köpte en iPod touch! :D :*
Gissa vad jag gjorde hela kvällen sen! ;D

Idag - asså idag har vatt en segdag..
Kul var iaf att åka skridskor i ishallen!
LPL därimot sög totalt haha, men resursen var helt okej för första gången typ.
Kanske för att så många hade åkt hem, vi var typ 8 st bara :)

Nu ska jag gå och pilla med min underbara iPod ; )

ses ju? Puss J


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0