Hejhå tråkiga kväll!

Nu sitter jag här vid datorn igen, det är hemska tråkigt och hemskt ensamt.
Men vafan, jag ska inte klaga. Både dator och TV och min älskade mobil (;
Funderar på att plugga lite också, stannade kvar i skolan med Frida för
att göra det men det blev inte så mkt plugg bara en massa garv haah.
Men kul det hade vi iaf!
Har en uppsats som ska vara klar på typ måndag tror jag, jag tror att jag
kommer bli klar med den imorgon på lektionen, vi ska börja vid 8.20
istället för 8.50 som vi ska. Jag som ville ha sovmorgon :( aja.

Är de nått bra på tv ikväll? Medium typ va? Jag behöver nått kul
att kolla på, antar att det duger. Inte det bästa programmet som finns
men det är alltid nått hehe.

Nu ska jag ta och städa upp lite här, det behövs verkligen!
Vi ses väl på nattinnefotbollen imorgon? :)
Puss J



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0